poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Bow

Taki zwyczajny, codzienny zestaw. Niewątpliwie uwagę przyciągają kaloszki z kokardką. Jest to rodzaj obuwia, który wzbudza skrajne emocje. Mi osobiście kaloszki przed długi czas się nie podobały. Jakoś się przekonałam, a ściślej mówiąc, przekonały mnie te urocze kokardki. Wybrałam te jedyne akceptowalne przeze mnie, bo jakoś do tych długich nadal nie mam przekonania.
A Wy jakie preferujecie? Kalosze krótkie czy długie?




sweter,pasek/sweater, belt - H&M
kurtka/jacket - Stradivarius
legginsy - No name
szal/scarf - Reserved
kalosze/shoes - DeeZee
torebka/bag - Kari

3 komentarze:

  1. ja mam długie, ale myślę nad kupnem krótkich - ale to jesienią...

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie zestawienie, najbardziej podobają mi się buty! Sama na nie poluję, są idealne!;)

    OdpowiedzUsuń