poniedziałek, 11 marca 2013

Duo chromatic

Klasyka i minimalizm - dwa słowa opisujące dzisiejszy zestaw. Biel i czerń to połączenie dwóch kolorów, które sprawdza się na każdą okazję. Koszula w paski jest już hitem, można ją kupić w wielu sklepach, zobaczyć na wielu blogach. Ja wybrałam "pasiak" bez rękawów ze sklepu Are You Fashion? Jest to rozwiązanie idealne - mogę ją nosić teraz ze swetrem/marynarką oraz latem w gorące dni.
Dopełnieniem zestawu są moje fantazyjne paznokcie. Może nie są idealnym manicure prosto z salonu, ale pomalowałam je sama więc i tak jestem z siebie dumna.



 

koszula/shirt - Are You Fashion? TU
sweter - C&A
legginsy - no name
buty/shoes - Dee Zee

14 komentarzy:

  1. So cute photos!
    I love your blog so much <333

    www.fashionerza.com

    (Loving my top picks from sheinside! Can't believe their prices,
    Click link above to see photos !)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zestaw, wpisuje się idealnie w nadchodzące trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna koszula :)) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! stylizacje są mega ciekawe - oby tak dalej ;-)) pozdrawiam i zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska koszula świetny pomysł na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne paznokcie i biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Love this black and white outfit!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula ! Stylizacja super ; ) Zapraszam do mnie www.fashion-taste-great.blogspot.com :D Dodaję do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna koszula!



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń