wtorek, 19 lutego 2013

Still snows

Zestaw całkowicie zwyczajny. Wykorzystałam do niego sweter, który już pokazywałam kilka razy. Kupując go nie byłam przekonana, jednak teraz jest jednym z moich ulubionych, tak samo jak botki. Jednak przy ich zakupie nie miałam tyle problemu, wiedziałam że "to jest to!".



sweter/sweater - Atmosphere (sh)
legginsy - no name
kurtka, komin/jacket/scarf - no name
botki, torebka/boots, bag - Deichmann
pasek/belt - H&M
wisior/necklace - House
bransoletki, pierścionek/bracelets, ring - Six 
 
Follow my blog with Bloglovin

16 komentarzy:

  1. super stylizacja :)


    Zapraszam
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, sweterek genialnie tu pasuje ;] Będe zaglądać tu częściej, oczywiscie obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. great look! love the bag !!!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter jest genialny, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow .! Świetny sweter .! Baaardzo mi się podoba ;)) Biżuteria genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem stylizacji! Świetnie wyglądasz :)
    Obserwuję i zapraszam do Siebie. K!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek faktycznie genialny!

    PS. Juz obserwuję back :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love snow! but we never have it here:( so I envy those pictures a lot!! ahahaha:p would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin?? let me know dear:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. love your outfit~~ it looks great on you dear
    would you like to follow each other?
    kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter przepiekny:) fajnie go polaczylas z reszta:) klasycznie i modnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely post + pictures! I love your blog. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń