poniedziałek, 25 lutego 2013

Peach

Głównym elementem dzisiejszego zestawu jest spódnica. Ma wyrazisty brzoskwiniono-neonowy kolor i zdecydowanie przykuwa uwagę wszystkich. Reszta zestawu jest tu jedynie tłem.
Spódnica już stała się hitem. Można ją zobaczyć na wielu blogach. Nie lubię powtarzać tego, co można było już gdzieś zobaczyć, jednak spódniczka tak mi się spodobała, że koniecznie musiałam ją mieć. Skoro już znajduje się w mojej szafie, przedstawiam Wam mój zestaw. Mam jeszcze kilka pomysłów na tę spódnicę, więc niewątpliwie kiedyś jeszcze się tu znajdzie, w innej odsłonie.




spódnica/skirt - PresKA
bluzka - No name
botki/boots - Deichmann
bransoletka/bracelet - Fabryka klimatów
kolczyki/earrings / Six

8 komentarzy:

  1. Sliczna spodnica, ale ja bym inne buty do niej wybrala i bardziej pastelowa stylizacje stworzyla :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale spódnica!!!! Oddaj mi ją!! ;))
    Przepiękna!!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica i bransoletka naj naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor spódnicy jest rewelacyjny! Wiosennie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń