piątek, 15 lutego 2013

New in #2

Dziś pokażę moje nowości obuwnicze. Uchylę tylko rąbka tajemnicy, bo to co nie jest całkowicie odkryte - bardziej intryguje.
Teraz pozostaje czekać na piękną, wiosenną pogodę.

Botki H&M 
wreszcie znalazłam idealne czarne botki - z najnowszej kolekcji H&M




Trampki Pull&Bear
trampki w nadchodzącym sezonie to opcja obowiązkowa. W moich ulubionych sklepach internetowych ukazały się trampki "z blaszkami" w stylu G. Zanottiego. Przypadły mi one do gustu, jednak mam wrażenie, że niedługo będzie można je zobaczyć na co drugim blogu, dlatego w mojej szafie znalazł się inny model.




Baleriny DeeZee.pl


14 komentarzy:

  1. Thank you so much for your visit! I follow you too!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the first one!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you so much for the sweet comment !
    I appreciate it!
    YES OFCOURSE WE CAN FOLLOW EACH OTHER!
    I am following you bia gfc,
    Now it's your turn to follow me back:)


    www.fashionerza.com



    .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo mi miło!:)
    A ja jestem pod wrażeniem Twojego stylu! jest prześliczny i bardzo wyrazisty :-)
    Obserwuję z przyjemnością.
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  5. Łohoho, ta zapowiedź i rąbek tajemnicy zdecydowanie mi się podoba.
    Też czekam na wiosnę, choć w szafie nie mam za wielu nowości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne buciki :D
    czekam na zdjecia w całosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Congrats on yourpurchases:)Cc seakers!

    Btw would you like to follow each other on GFC, Bloglovin and other social platforms?
    Just let me know :)


    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com
    Visit the RmH SHOP

    OdpowiedzUsuń
  8. Your blog is very good and interesting , Would you like to follow each other? (: Come follow me and I’ll follow back for sure !

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To teraz czekam na stylizację! ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wpaniałości, super/ obserwuje z przyjemnością
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia, OLA

    OdpowiedzUsuń
  11. łał genialny blog !
    Obserwuję już <3

    Zapraszam
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń