czwartek, 17 stycznia 2013

Blanket of snow

Pastele zimą? Czemu nie! Dziś przedstawiam sweter, który kupiłam parę dni temu. Na miętowy sweter polowałam od dawna i wreszcie znalazłam ten idealny. Śnieg, mięta i koralowe paznokcie to jest to! ;)


 


sweter - H&M
jeans - nn (allegro.pl) 
kurtka, czapka / jacket, cap - nn (local shop)
rękawiczki / gloves - nn (local shop)
kozaki/boots - CCC
torba / bag -Deichmann
komin / scarf - Reserved
bransoletka - House
zegarek / watch - Schaffer (allegro.pl)




7 komentarzy:

  1. sympatyczne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem jak najbardziej za pastelami zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello dear!
    Lovely blog !
    Do you want follow each other?
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaaakkkk :) snieg+mięta= <3 obserwuję..pozdrawiam Marta:)
    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jednak sweter nr 1. Dobry wybór :)

    A w ogóle to torba jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. stawiałam na drugi ale jednak nie :D

    OdpowiedzUsuń