niedziela, 30 grudnia 2012

Rich and gold

Dziś w roli głównej - legginsy. Przez długi czas miałam dylemat czy wybrać legginsy czy też sukienkę w barokowym stylu. Ostatecznie mój wybór padł jednak na legginsy. Doszłam do wniosku, że są bardziej praktyczne i na pewno więcej razy je założę, niż sukienkę. Całość "na bogato" w niezobowiązującym, sylwestrowym stylu. Buty dobrałam granatowe, jednak uważam, że lepszym wyborem byłyby czarne botki (których jakimś dziwnym trafem, nie posiadam w swojej szafie).


leggins - rohho.com
jacket - C&A
shoes - DeeZee
watch - Shaffer (allegro.pl)
cuff - iloko.pl
necklace - New Yorker

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, sukcesów tych blogowych przede wszystkim, wielu wyzwań, spotkania ciekawych ludzi i mnóstwa inspiracji, a zestaw bardzo mi się podoba. masz boską figurę!! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. No i oczywiście obserwuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona tymi legginsami! "Robią" całą stylizację.

    Pobserwujemy blogi i fanpage? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy zniewalają

    OdpowiedzUsuń