sobota, 1 grudnia 2012

Autumn leaves

Dziś prezentuję Wam zestaw "na szybko". Po pierwsze dlatego, że powstał dość spontanicznie (choć wykończenie w dodatki jest całkowicie przemyślane). Ale przede wszystkim dlatego, że wychodząc z domu szybko i bez zbędnego kombinowania wciągam na siebie spodnie oraz sweter i jestem gotowa do wyjścia. Ostatnimi czasy ten zestaw jest moim numerem jeden. Spontaniczne połączenie tych dwóch kolorów bardzo przypadło mi do gustu. A Wam?


sweater, pants, bag: local shop     shoes: DeeZee     ring: allegro.pl      bracelet: iloko.pl (tutaj)

11 komentarzy:

  1. faktycznie połączenie kolorów jest świetne. Sweter ma świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze sweter nie jest z sieciówki bo chętnie bym kupiła sobie taki sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawitałam i zakochałam się w Twoich butach!! są boskie!! ;)
    super wyglądasz! ;))
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw, bardzo podoba mi się sweter!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny masz ten sweterek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. you look amazing in this purple sweater!
    Thanks for the love hon, I'm following you now!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oh hon where should I follow you? can't find any links.

    OdpowiedzUsuń