środa, 26 września 2012

Aztec september


Azteckie wzory to hit ostatniego czasu. Aztecka mini z bershki latem podbiła serca wszystkich blogerek. Nie inaczej będzie jesienią. Dla mnie numerem jeden są mokasyny z azteckim wzorem. Jeśli macie ochotę na look typowej Pocahontas, możecie wybrać mokasyny w kolorze brąz, ja postawiłam jednak na czerń. Nadmienić muszę jednocześnie, że są to najwygodniejsze buty jakie kiedykolwiek miałam.
Dawno nie noszony, ciepły kardigan wyciągnęłam z dna szafy, tej jesieni będzie zastępował mi kurtkę.
Bransoletka "wrześniowy luck", która miała w magiczny sposób pomóc mi pokonać "kampanię wrześniową", jest świetnym dodatkiem. Do tego trzeba przyznać, że ma swoją siłę ;)





t-shirt, panst: H&M    cardigan: local shop    shoes: DEE ZEE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz